Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zielony mocz

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
arshalo

arshalo

    Na KFD prawie jak w domu ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 1304 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12
    zaczalem niedawno suplementacje witaminami multiplesport olimpu (waga 65kg) i cytonox+cytocell. od tego dnia mocz jest jasno-zielony, moze troche pod slomkowy podchodzi ale bardziej zielony.
    co moze byc tego przyczyna? z tego co wyczytalem to wysoki poziom bilirubiny w moczu, moze to jest przyczyna?
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemanko, w tym przypadku, mogę polecić Ci takie produkty (dla ułatwienia przygotowałem boks ze zdjęciami):




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ...FeRnO...

    ...FeRnO...

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 4048 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:na wschodzie
    • Staż [mies.]: 24+18
    to od witamin, wydalasz nadmiar
    • 0

    #3
    Drops

    Drops

      eye contact

    • Spamer ;)
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 3939 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    # Barwa i wygląd:

    * Wodo-jasny do słomkowej ? przy bardzo dużej podaży płynów lub w moczówce prostej
    * Mleczny ? w ropnych schorzeniach układu moczowego
    * Pomarańczowy ? po witaminie z grupy B, przy podwyższonej zwartości urobilinogenu
    * Czerwony ? po spożyciu buraków, krwiomocz lub hemoglobinuria
    * Fioletowy ? w stanach pozawałowych i u osób z ciężką niewydolnością jelitową
    * Ciemno brązowy ? świadczy o dużym zagęszczeniu moczu np. w stanach gorączkowych, ciemno brązowy z żółtą pianą występuje przy żółtaczce
    * Brązowy, brązowo czarny ? przy krwotokach z dróg moczowych przy kwaśnym pH, w porfirii, methemoglobinurii
    * Zielony, niebieski ? polekowo
    * Pieniący się ? świadczy o obecności białka


    Kup sobie w aptece test URS 10 i sprawdzisz w domowych warunkach czy wszystko w porządku %-)

    Edytowany przez dr_drops, 22 październik 2010 - 11:12 .

    • 0

    #4
    n3rvous

    n3rvous

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 103 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 24
    To od Witamin olimpowskich. Zawsze jak je biore to mam lekko seledynowy mocz. Dużo osob z którym rozmawiałem ma ten sam problem. Nie masz się czym przejmowac.
    • 0

    #5
    arshalo

    arshalo

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1304 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12
    ok, dzieki za pomoc.
    • 0

    #6
    Drops

    Drops

      eye contact

    • Spamer ;)
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 3939 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    No proszę, postawili diagnozę na odległość, nie trzeba do fachowców się fatygować %-)
    Ciekawe co byście stwierdzili, gdyby nie zasugerował wam od czego to może być.

    Edytowany przez dr_drops, 22 październik 2010 - 11:50 .

    • 0

    #7
    s47g

    s47g

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 510 postów
  • Wiek: 20
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 6

    No proszę, postawili diagnozę na odległość, nie trzeba do fachowców się fatygować %-)

    trzeba sobie jasno powiedzieć, że takie opinie na forum to żadna diagnoza.
    • 0

    #8
    arshalo

    arshalo

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1304 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12

    No proszę, postawili diagnozę na odległość, nie trzeba do fachowców się fatygować %-)
    Ciekawe co byście stwierdzili, gdyby nie zasugerował wam od czego to może być.


    sluchaj ale skoro zaczelo sie to od brania tych witamin to chyba ma jakis zwiazek z tym. pozatym wyczytalem troche na necie i wiecej osob ma takie same dolegliwosci po tych witaminach olimpowskich.
    • 0

    #9
    *Freak*

    *Freak*

      powrocilem na forum po dlugiej przerwie

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2746 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:WKLP
    • Staż [mies.]: rosnie
    to nie znaczy ze nie ma sie czym martwic ja po nich nie mialem nigdy takiego problemu...lepiej skonsultowac sie z lekarzem zeby nie ryzykowac w koncu o zdrowie chodzi
    • 0

    #10
    Torres

    Torres

      * holiday *

    • Super Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 23020 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10 lat
    Zdecydowanie od nadmiaru wit. grupy B, normlane zjawisko zwlaszcza po Multiple Sport Olimp'u.
    Jak chcesz zrob badania, koszt kilka zl, a bedziesz mial 100% pewnosc, ja Ci daje 99%.
    • 0

    #11
    -MAD-

    -MAD-

      Get Big or Die Tryin'

    • KFD Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 7561 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:USA
    • Staż [mies.]: 4lata+
    Tez tak mysle, mam to samo po Animal Paku i Optimen.
    • 0

    #12
    Alkadd

    Alkadd

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 44 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    Ja tak mialem po Animal Paku i Olimpie...
    • 0

    #13
    ###Scorpion###

    ###Scorpion###

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 3620 postów
  • Wiek: 21
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Aleksandrów Łódzki
    • Staż [mies.]: 5 lat
    Czyli zapewne to od tego. Ale jesli sie obawiasz zrób badania %-)
    • 0

    #14
    meta(L)

    meta(L)

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 151 postów
    więc przestań brać przez kilka dni i zobaczy czy to przejdzie;) Jak przejdzie będie wiadomo że od tego i powrócisz do brania:P Albo zmniejsz dawke wtedy organizm ne będzie miał czego wydalać:P
    • 0

    #15
    arshalo

    arshalo

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1304 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12
    sluchajcie bo jestem kompletnie niezorientowany i przy okazji spytam bo wiekszosc z was jest w temacie.
    gdzie mozna zrobic/za ile takie ogolne badania zdrowotne? chodzi mi ogolnie o wlasnie ta mocz, o watrobe, nerki itd. czy wszystko jest wporzadku i nie ma zadnych powiklan. nei zebym mial jakies zastrzezenia ale prawie nigdy nie mialem tkaich badan i mysle ze by sie przydalo.

    więc przestań brać przez kilka dni i zobaczy czy to przejdzie;) Jak przejdzie będie wiadomo że od tego i powrócisz do brania:P Albo zmniejsz dawke wtedy organizm ne będzie miał czego wydalać:P


    nie da sie dawki zmniejszyc
    • 0

    #16
    ###Scorpion###

    ###Scorpion###

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 3620 postów
  • Wiek: 21
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Aleksandrów Łódzki
    • Staż [mies.]: 5 lat
    Profilaktycznie i dla "spokojnej głowy" warto zrobić takie badania raz w roku . Mozesz je zrobić w przychodni ,lub w szpitalu,zalezy czy w przychodniach maja odpowiedni sprzęt. Co do badania moczu z tego co wiem nie jest to drogie i niedlugo sie czeka (kilka dni). Z reszta nie wiem jak jest,ale mozesz sie podpytac jesli masz blisko szpital/przychodnie pań w recepcji/lekarzy.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


    Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA
     Zamknij okienko