Naukowcy amerykańscy odkryli, że kakao może obniżać ryzyko zawałów, wylewów, nowotworów i cukrzycy nawet poniżej 10%.
Badacze z Harvard Medical School analizowali dietę panamskiego plemienia Kuna i odkryli, że członkowie tego plemienia, którzy spożywają 40 filiżanek kakao tygodniowo, rzadko chorują, żyją znacznie dłużej, niż inni mieszkańcy Panamy i nie zapadają na demencję.
Zdaniem ekspertów, sekretem zdrowotnych właściwości kakao jest związek o nazwie epikatechina, który występuje również w herbacie, winie i czekoladzie. Oczywiście w długowieczności plemienia Kuna dużą rolę odgrywają niewątpliwie czynniki genetyczne i środowiskowe, jednak badacze są pewni, że kakao, które jest jedynym napojem spożywanym przez tę społeczność, kryje w sobie tajemnicę ich niezwykłej odporności na 4 z 5 najpowszechniejszych schorzeń cywilizacji zachodnich.
źródło - onet.pl
#1
Napisany 17 marzec 2007 - 12:18
Doradca KFD
Siemanko, w tym przypadku, mogę polecić Ci takie produkty (dla ułatwienia przygotowałem boks ze zdjęciami):
Dymatize Creatine Monohydrat - 1000g
MHP Secretagogue-One - 30 saszetek [hormon wzrostu']
ActivLab HMB 1250 XXL - 230 kaps.
Fire Snake Remedy - 500g
Tested Omega 3 - 100 kap.
PVL Mutant Rehab - 1280g
Optimum Amino 2222 - 320 kaps.
Hyper Strenght HyperWhey (2270g)
Universal Creatine Powder 1 Kg
Dymatize BCAA Complex 5050 300g
HI TEC Glutafusion 200 kaps.
ActivLab BCAA Stamina Booster 400g [BCAA+ARGININA+BETA ALANINA]
OstroVit Isolate 90 - 2250g
UNS Blend 5 - 700g (mix 5 białek)
HI TEC Vitamin A-Z 60 kaps. Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:
0 użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

Zaloguj się
Rejestracja






Wróć do góry



