plus dla Cb
Witaminy i Minerały - wspomaganie organizmu
#41
Napisano 12 luty 2012 - 12:34
plus dla Cb
#0 Doradca KFD
Gaspari Intra Pro 2,2kg (akurat w wyprzedaży, tylko - 189,00 zł)
Bio Tech USA L-Carnitine 3000 Ampule 1 amp. x 25 ml (akurat w wyprzedaży, tylko - 3,99 zł)
ActivLab ZMA 90 kaps. (akurat w wyprzedaży, tylko - 35,90 zł)
Tested Test - 120 kaps. (akurat w wyprzedaży, tylko - 69,00 zł)
ActivLab Crea-Alka Buff 1600 - 120 kaps. (akurat w wyprzedaży, tylko - 36,99 zł)--------------------------------------
Dieta na masę do oceny , Dieta na masę , Dieta LOW CARB | nowy rok = nowe postanowienia , Dieta - dobór , Dieta na masę
#44
Napisano 04 kwiecień 2012 - 14:30
zdrowia
#46
Napisano 05 kwiecień 2012 - 11:34
#47
Napisano 05 kwiecień 2012 - 11:37
Użytkownik donJAZYResko dnia 31 październik 2011 - 11:51 napisał
nie osmieszaj sie lepiej z tym animalpakiem szajs na maxa tlenki mineralow spuscic mozesz w kiblu i te formy witamin,zobhacz na aor ortho core skladowo formy sa perfekcyjnie dobrane i nie pisz kocopolow
#48
Napisano 05 kwiecień 2012 - 11:41
Badania witamin i minerałów , moze się komuś przyda.
Witamina D przedłuża życie dializowanych
Dożylne podawanie witaminy D wyraźnie przedłuża życie dializowanych pacjentów - informuje serwis "EurekAlert". Dializa, czyli okresowe podłączenie do aparatury zastępującej
nerki, jest zabiegiem niezbędnym dla życia w przypadku
niewydolności nerek - o ile nie ma możliwości przeszczepu. Jednak w ciągu roku około 20 procent dializowanych umiera z różnych przyczyn, na przykład chorób układu sercowo-naczyniowego.
Oprócz oczyszczania organizmu z niepotrzebnych bądź szkodliwych substancji, nerki przetwarzają przyswojoną z pożywieniem witaminę D w postać aktywną.
Jak dotąd zastrzyki aktywnej witaminy D są zalecane tylko tym
dializowanym (podłączonym, do sztucznej nerki), u których
zaobserwowano podwyższony poziom parathormonu - hormonu
wydzielanego przez przytarczyce, który uwalnia z kości wapń i
zwiększa wydalanie fosforanów z moczem. Przy jego nadmiarze może dochodzić do zaniku kości.
Natomiast witamina D wzmaga proces uwapniania kości i wchłanianie wapnia oraz fosforanów w jelitach.
Wyniki badań przeprowadzonych przez lekarzy z Massachusetts
General Hospital sugerują, że podawanie witaminy D może przedłużyć życie wszystkim dializowanym.
Przeanalizowano dane 50 tys. pacjentów dializowanych w latach
1996-2002. Około 37 tys. z nich otrzymywało aktywną witaminę D.
Okazało się, że dwa lata przeżyło 76 procent osób dostających
aktywna witaminę D, podczas gdy bez witaminy - tylko 59 procent. Wskaźnik ten nie zależał od rasy, wieku ani płci. Choć rezultat wymaga potwierdzenia przez kolejne badania, autorzy zalecają szersze stosowanie aktywnej postaci witaminy D.
Szczegóły zastaną opublikowane w kwietniowym numerze "Journal of the American Society of Neurology".(PAP)
Witamina E osłabia bóle menstruacyjne
Witamina E osłabia bóle menstruacyjne - poinformował "British Journal of Obstetrics and Gynaecology". Najdotkliwiej z powodu takich bólów cierpią nastolatki.
Naukowcy przebadali 280 młodych dziewczyn między 15. a 17. rokiem życia. Część z nich otrzymywała dwa razy dziennie witaminę E, a pozostałe placebo.U grupy, która przyjmowała witaminę E, zmniejszyły się zarówno bóle menstruacyjne jak i krwawienie.
"To może być przełom w terapii" - powiedział Peter Bowen-Simpkins, z Królewskiej Szkoły Położnictwa i Ginekologii - "Leczenie witaminą E jest bardziej dostępne i mniej inwazyjne niż
leczenie hormonalne".(PAP)
Jesteśmy symetryczni dzięki witaminie A
Dzięki witaminie A nasza budowa zewnętrzna jest symetryczna, choć wewnątrz narządy nie są symetrycznie rozmieszczone - informuje "Nature".
Dla naukowców zajmujących się rozwojem zarodkowym jedną z największych zagadek jest zewnętrzna symetria i wewnętrzna asymetria organizmów żywych. Mamy dwie ręce, dwie nogi, dwoje oczu - ale tylko jedno serce przesunięte w lewo, jedną trzustkę i wątrobę.Naukowcy z Salk Institute for Biological Studies przeprowadzili badania na rybie danio pręgowanym.
U danio pręgowanego - podobnie jak u człowieka - trójwymiarowa
budowa ciała zależy od złożonej kaskady sygnałów. Inaczej
przebiega rozwój na osi głowa-stopy, inaczej przód-tył i prawo-
lewo.
Okazało się, że witamina A jest czynnikiem, który we wczesnych
fazach rozwoju zarodkowego wpływa na komórki, umożliwiając ich
symetryczny rozwój.(PAP)
>>>
udarze Kwas foliowy i witamina B12 zmniejszają ryzyko złamania szyjki kości udowej u osób po udarze - informuje "Journal of the American Medical Association" (JAMA). Złamania szyjki kości udowej często zdarzają się u osób w
starszym wieku - osłabiona koordynacja ruchów i słabe mięśnie
sprzyjają upadkowi, a kruche kości łatwo pękają. Złamanie goi się
długo, co prowadzi do unieruchomienia i niebezpiecznych dla życia powikłań - zapalenia płuc, zatorów czy odleżyn.
Rocznie zdarza się około 2 milionów takich złamań, a przy
starzejącej się populacji świata w roku 2050 może ich być ponad 6 milionów. Co pięć godzin w związku ze złamaniem szyjki kości
udowej umiera na świecie starsza osoba.
Pacjenci po udarze są dwa do czterech razy bardziej zagrożeni
złamaniem szyjki kości udowej niż ich zdrowi rówieśnicy.
Badania na pacjentach po udarze mózgu przeprowadził dr Yoshihiro Sato ze szpitala Mitate w Tagawie (Japonia).
Porównał częstość złamań szyjki kości udowej u 314 osób
otrzymujących witaminę B12 oraz kwas foliowy z grupą innych 314 osób dostającą preparat pozbawiony aktywności (placebo). Kwas foliowy był podawany w dawce 5 miligramów, witamina B12 - 1500 mikrogramów.
Przez dwa lata 559 badanych zapisywało w dzienniczku swoje
upadki. Obie grupy przewracały się równie często, ale skutki
upadków nie były takie same. Z powodu upadku w grupie dostającej witaminy doszło do 6 złamań szyjki kości udowej, natomiast w grupie kontrolnej - aż do 27 złamań.
Prawdopodobnie różnica w łamliwości kości ma związek z poziomem aminokwasu homocysteiny we krwi - w grupie dostającej witaminy jej poziom spadł o 38 procent, a w grupie kontrolnej - wzrósł o 31 procent.(PAP)
Jeszcze naturalne metody profilaktyki nadciśnienia.
Koenzym Q10
Istnieją dowody, że CoQ10 może przyczynić się do obniżenia wysokiego ciśnienia tętniczego krwi.
krok 2 Czosnek
Czosnek może wspomóc leczenie nadciśnienia, jednak suplement ten powinien być stosowany pod ścisłym nadzorem lekarza. Czosnek jest pod pewnym względem podobny do aspiryny i zmniejsza zdolność krzepnięcia krwi oraz może oddziaływać na wiele innych leków i suplementów. Czosnku nie wolno również zażywać na kilka tygodni przed oraz po operacji lub jakimkolwiek zabiegu.
krok 3 Głóg
Zioło to jest już od dawna znane jako naturalny lek na wysokie ciśnienie. Wyciąg z głogu należy pić przez co najmniej miesiąc (nawet do roku czasu). Im dłuższy czas przyjmowania tego preparatu tym większy efekt leczniczy. Ekstrakt ten nie wykazuje żadnych działań ubocznych.
krok 4 Olej z ryb
Wstępne badania wskazują, że olej z ryb może mieć niewielki wpływ na obniżenie ciśnienia krwi. Olej rybny zawiera duże ilości DHA (kwas dokozaheksaenowy), który jest składnikiem odpowiadającym za obniżenie ciśnienia.
krok 5 Kwas foliowy
Kwas foliowy jest witaminą z grupy B niezbędną do tworzenia czerwonych krwinek. Może pomóc obniżyć wysokie ciśnienie krwi u niektórych osób, np. przez obniżenie podwyższonego poziomu homocysteiny.
krok 6 Dieta
Zmiana diety jest bardzo ważnym elementem wpływającym na obniżenie wysokiego ciśnienia tętniczego krwi. Bardzo skuteczna jest dieta DASH zawierająca owoce i warzywa, niskotłuszczowe produkty mleczne, fasolę i orzechy. Spożycie sodu jest ograniczone do 2400 mg na dobę. Badania wykazały, że stosowanie diety DASH może obniżyć wysokie ciśnienie krwi w ciągu dwóch tygodni.
Dzienne wytyczne diety to:
- 7 do 8 porcji ziaren
- 4 do 5 porcji warzyw
- 4 do 5 porcji owoców
- 2 do 3 porcji o niskiej zawartości tłuszczu lub bez tłuszczu mlecznego
- 2 lub mniej porcji mięsa, ryb lub drobiu
- 2 do 3 porcji tłuszczów i olejów
- 4 do 5 porcji orzechów, nasion i suchego ziarna (tygodniowo)
- Mniej niż 5 porcji słodyczy (tygodniowo)
Jedna porcja
1 / 2 filiżanki gotowanego ryżu lub makaronu
1 kromka chleba
1 szklanka surowych warzyw i owoców
1 / 2 filiżanki gotowanych warzyw lub owoców
1 szklanka mleka
1 łyżeczka oliwy z oliwek
85 dkg gotowanego mięsa
krok 7 Wapń, magnez i potas
Suplementacja wapnia obniża skurczowe ciśnienie tętnicze (średnia różnica 2.5 mm Hg).
Potas - suplementacja powoduje istotne obniżenie skurczowego ciśnienia tętniczego (różnica około 11.2 mm Hg) i rozkurczowego (5,0 mm Hg).
Magnez - badania wykazały obniżenie rozkurczowego ciśnienia krwi o 2,2 mm Hg.
#49
Napisano 06 kwiecień 2012 - 13:06
Użytkownik kwp19 dnia 05 kwiecień 2012 - 11:37 napisał
Trololololol
Użytkownik donJAZYResko edytował ten post 06 kwiecień 2012 - 13:08
Udostępnij ten temat:
Losowe tematy: Energon X jak brac | Melatonina | Nutrend Flexit opinie | Tribulus Terrestris kfd | GYMAX ThermoGenic Fat Burner | Volumaize kfd | Ból brzucha i brak okresu
Pomoc














KFD Silver

