Skocz do zawartości


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
LubięPlacki

LubięPlacki

    Oraz

  • Torty
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 15942 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miasto:KFD.pl
  • Staż [mies.]: 19 lat

*
POPULARNY

Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: ogółem mięśnie pleców
Mięśnie pomocnicze: czworoboczny część środkowa, czworoboczny część dolna, równoległoboczny, najszerszy grzbietu, obły większy, naramienny akton tylni
podgrzebieniowy, obły mniejszy, piersiowy większy, ramienny, ramienno-promieniowy
Stabilizatory: dwugłowy ramienia, długa głowa tricepsu

Dodany obrazek

Wykonanie: Złap sztangielki nachwytem, ustawiając nadgarstek w chwycie młotkowym. Pochyl tułów zachowując naturalną krzywiznę kręgosłupa, weź oddech, patrz przed siebie i rozpocznij ruch wiosłowania sztangielkami, (łokcie przez cały czas poruszają się blisko ciała), w momencie, gdy sztangielki znajdą się w najwyższym punkcie, wypuść powietrze i zacznij je powoli opuszczać do momentu pełnego rozciągnięcia mięśni.

Uwagi: Podczas ćwiczenia możesz zastosować inny chwyt - kciuk dłoni zwrócony w kierunku ciała, angażujesz wtedy mocniej górną część obszaru ćwiczonych mięśni pleców, podobnie gdy wiosłujesz w kierunku klatki. Wiosłując do brzucha mocniej angażujesz dolne obszary pleców.


Dodany obrazek


Dodany obrazek
Dodany obrazek

Dodany obrazek
  • 8

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemanko, w tym przypadku, mogę polecić Ci takie produkty (dla ułatwienia przygotowałem boks ze zdjęciami):




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
kamilek191

kamilek191

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 101 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 18

    Ja te ćwiczenie robie, jak kończę robić górną część pleców, dobre wejście na szerokie.


    • 0

    #3
    Peper29

    Peper29

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 368 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    Fajne ćwiczenie, dobra odmiana dla sztangi :)


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


    Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA
     Zamknij okienko