Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trec Clenburexin

* * * * - 31 głosów trec clenburexin clenburexin sklep

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

Ankieta: Trec Clenburexin - Ocena i opinia (51 użytkowników głosowało)

Głosuj Goście nie mogą głosować

#1
Leksykon

Leksykon

    Jestem dumny z KFD

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 1096 postów
clenburexin.png

Dodany obrazek
Kup >> Trec Clenburexin << NAJTANIEJ W POLSCE

Clenburexin Światowy hit dostępny w Polsce.
Clenburexin nie jest najtańszą, ale jest na pewno jest najskuteczniejszą formuła redukującą zbędną tkankę tłuszczową. Bez skutków ubocznych Clenburexin jest opracowanym przez amerykańskie laboratorium Natures Value INC światowym bestsellerem przyśpieszającym "pożeranie" tkanki tłuszczowej. Preparat został przygotowany w celu wsparcia organizmu w walce z nadwagą i nadmiarem tkanki tłuszczowej, która to niestety przykrywa nasze pięknie umięśnione ciało. Chciałbyś pozbyć się "garnituru tłuszczowego" i odkryć ciężko wypracowane mięśnie?! Jeśli tak! To ten preparat został przygotowany właśnie dla Ciebie. Po kilkutygodniowym cyklu będziesz zaskoczony efektami. Twoje ciało zamieni się w prawdziwą skałę.
Dzięki temu iż formuła Clenburexin-u, została oparta na niezwykle silnych i skutecznych substancjach o działaniu: termogenicznym, lipotropowym oraz diuretycznym to z powodzeniem może być również używana jako skuteczny reduktor tłuszczu nie tylko dla osób aktywnych fizycznie, ale także dla ludzi prowadzą siedzący tryb życia i pracy.
Clenburexin wykazuje również silne działanie stymulujące i energetyzujące - zastosowanie go przed rozpoczęciem ćwiczeń znacznie intensyfikuje produkcję energii, co pozwala na kontynuowanie wysiłku na bardzo "wysokich obrotach", przy jednoczesnej redukcji tkanki tłuszczowej. Formuła Clenburexin-u aktualnie jest najbardziej skuteczną, a co za tym idzie najlepiej sprzedającą się kombinacją składników przyśpieszających redukujących tkankę tłuszczową na świecie.

Clenburexin jest specjalną kombinacją substancji termogenicznych i lipotropowych, które znacznie przyspieszają redukcję tłuszczu oraz zwiększają odporność organizmu na zmęczenie fizyczne i psychiczne.

Systematyczne stosowanie preparatu zwiększa aktywność fizyczną i psychiczną organizmu. Substancje termogeniczne zwiększają przemianę materii co wpływa na szybsze spalanie kalorii. Stosowanie preparatu wspomaga redukcję tkanki tłuszczowej, co sprzyja utrzymaniu szczupłej, umięśnionej sylwetki. Szczególnie polecany jest kulturystom w okresie kształtowania śrześbyś mięśni, zawodnikom dyscyplin wytrzymałościowych oraz wszystkim innym aktywnym osobom podczas wykonywania wysiłków fizycznych. Preparat ma działanie pobudzające.

Sposób użycia:
Zalecana dzienna porcja do spożycia to 4 kapsułki dziennie.
  • 0

#2
~Gieksiarz

~Gieksiarz

    Super spamer

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8142 postów
opłacalny w stosunku do ceny, dobry na początek redukcji .
na mnie działał.
  • 0

#3
luzak91

luzak91

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 29 postów
Tak oplaca sie go kupic i dobrze dziala lecz jego sklad moze doprowadzic do skutkow ubocznych . Jego najgorszym skladnikiem jest hydroksyzyna ktora moze doprowadzic nawet do zgonu . Na mnie podzialal tak , ze czulem sie wypompowany, senny , mialem bolesci glowy .
Nie poleczam
  • 0

#4
tomek.wrz

tomek.wrz

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 8 postów
a ja zdecydowanie polecam, nie czuje zadnych skutkow ubocznych (poki co;])
jedynie zamierzone, spala sie zbedny tluszcyzk;D
  • 0

#5
Gość_dariu_*

Gość_dariu_*
  • Goście
Mogę polecić ten produkt. W początkowym okresie gubienia wagi pomógł mi szybko zrzucić 5 kg.
Nie jest to produkt z tych co to same robią i nie trzeba nic robić. On wspomaga, a nie odwala robotę za zainteresowanego. Jeśli chodzi o efekty uboczne, to w okresie suplementacji bez niego czułem się senny i wyczerpany, nie mogąc doczekać się kolejnej dawki która stawiała mnie na nogi.
Zrobiłem 2 cykle, zjechałem z 99 na 86 kg w ok 5 miesięcy. Oczywiście przy ciężkich treningach siłowych i aerobowych.

Edytowany przez dariu, 06 listopad 2009 - 17:17 .

  • 0

#6
osoba691

osoba691

    Chyba zostanę tu na dłużej

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 893 postów
Znajomek wcina i jest zachwycony wszystkim poleca wiec ja rownierz moge polecic :)
  • 0

#7
mastom82

mastom82

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 168 postów
Jak na 1 kontakt ze spalczami to chyba ok. Tłuszcz trochę zleciał, ale nie aż tyle ile bym chciał ;)
  • 0

#8
ShAdOw_1991

ShAdOw_1991

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 postów
Dziś kupiłem i zacząłem stosować go. Podczas biegania dużo większa potliwość i większa wytrzymalość:) Skutków ubocznych nie widać. Co do efektów to się okaże z czasem:) Z końcową opinia jeszcze zaczekam, ale na razie jestem w pełni z niego zadowolony.
  • 0

#9
lieft

lieft

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 6 postów

Dziś kupiłem i zacząłem stosować go. Podczas biegania dużo większa potliwość i większa wytrzymalość:) Skutków ubocznych nie widać. Co do efektów to się okaże z czasem:) Z końcową opinia jeszcze zaczekam, ale na razie jestem w pełni z niego zadowolony.



czy ktoś może napisać, jaki jest skład?
  • 0

#10
Fitasia

Fitasia

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 36 postów
Teraz jest w sprzedaży Clenburexin II. Na mnie nie podziałał, lepszy był Thermo Fat Burner. skład:
L-Tyrozyna - 500 mg
Ekstrakt zielonej herbaty - 540 mg
Ekstrakt z ostrokrzewu paragwajskiego - 200 mg
Kwas pantotenowy - 200 mg
Korzeń imbiru - 120 mg
Pieprz kajeński - 100 mg
Ekstrakt pieprzu czarnego Bioperine - 12 mg
Ekstrakt zielonej kawy - 900 mg
Kofeina Bezwodna - 200 mg
  • 0

#11
Batist

Batist

    wesoły kostek

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5557 postów
Trzeba będzie go przetestować %-)
  • 0

#12
zubi

zubi

    KFD Gold

  • KFD pro
  • PipPip
  • 192 postów
bardzo dobry spalacz dla początkująych, ja osobiscie zgubiłem ponad 10kg w dwa miesiące, oczywiscie dieta i silka i aeroby!!! polecam
  • 0

#13
Boxxx

Boxxx

    KFD to mój dom ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2776 postów
Dobry w połączeniu z TSE super efekty :)
  • 0

#14
Gregor ^^

Gregor ^^

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 576 postów
Ja osobiście co do tego spalacza to jakoś się nie przekonałem o jego działaniu. Z tym tak jak koledzy wyżej czułem się wyczerpany i czekałem aż wezmę kolejną dawkę ^^ Efekty były mizerne, pomimo wielkiej reklamy jaką miał ten prodkukt. więc ze swojej strony nie polecam.
  • 0

#15
GoRiaNn

GoRiaNn

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 postów
Witam Dziś Zaczołem przygodę z ClenBurXin II zakupiłem opakowanie 180 tabsow wziolem wieczorem 30 minut przed trenigiem %)
mam narazie zamiar brac rano 2 i wieczor 2 przed trenigami 5 razy w tygodniu 2 dni przerwy bez treningu ale z tabsami Jak nie pomoze to Kupie xD Venom (ponoc efekty są duze tez ale i uboczne narazie za mocne xD dla mnie jak ten dobr ze podziła to kupie drugie 180 xD xd %-)xD troche droższy xD
Moje odczucia są takie megaa Dalo mi kopa mega wytrzymałosc cała koszulak mokra po silowni poznj biegałem 4 x poprawielm zyciówke w dystansie :)(Starsza kupi rowerek xD to mysle ze go tez dorzuce do cficzen czyli 30 minut xD 4 swete rki na siebie i jazdaa xD%-) ( koczulka to jak prosto z pralki wyjeta bez wyrowania %)%-) eheh xD spodenki tez ubralem pod spodnie zeby wiecej spalic cale mokre %) jak wrociłem mialem mega nadal zapas energi xD wiec na silke xD znowu waze 95,9 chcem spalic jakies 14 kg i spalic wszytkie moje oponki i odslonic miesnie :)) wzrostu mam 193 :))
Jak Na Dzisiejszy Dzien Polecam!!! %)
  • -2

#16
krystekk2

krystekk2

    KFD Premium

  • KFD pro
  • PipPip
  • 151 postów

Zacząłem 2-3 dni temu. Pierwsze wrażenie naprawdę ogromne, pobudzenia nie czułem ale jak wsiadłem na rower to 30 minut było dla mnie jak zabawa a koszulka cała mokra. Jednak jak biorę przed posiłkiem to nie odczuwam żadnej zmiany.. Mam do was jeszcze pytanie, jak brać ? 30 minut przed treningiem a potem 30 minut przed posiłkiem potreningowym ? czy lepiej wrzucić to przed jakiś inny posiłek ? może przed śniadaniem ?


  • 0

#17
kurczeblade

kurczeblade

    Wczuwa się w forum

  • KFD pro
  • PipPip
  • 64 postów

Zacząłem 2-3 dni temu. Pierwsze wrażenie naprawdę ogromne, pobudzenia nie czułem ale jak wsiadłem na rower to 30 minut było dla mnie jak zabawa a koszulka cała mokra. Jednak jak biorę przed posiłkiem to nie odczuwam żadnej zmiany.. Mam do was jeszcze pytanie, jak brać ? 30 minut przed treningiem a potem 30 minut przed posiłkiem potreningowym ? czy lepiej wrzucić to przed jakiś inny posiłek ? może przed śniadaniem ?


Odświeżam temat.
Również dopisuje się do tego pytania. Trening siłowy mam 3-4x w tygodniu, bezpośrednio po treningu, bieżnia + skakanka itp. :)
Ja biorę 30 minut przed śniadaniem 2 kapsułki. Następnie mam późnym popołudniem trening i biorę 30 minut przed treningiem 2-3 kapsułek. I zastanawiam się czy jest sens brania w DT przed śniadaniem tych 2 kapsułek?

A co z dniami nietreningowymi  ?


@krystekk2 po forum widzę że miałeś podobne wątpliwości, jak rozwiązałeś sprawę z dawkowaniem?
Opiszesz może wrażenia po tym suplemencie ?

 
  • 0





Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA