Skocz do zawartości

Zdjęcie

Syzyfki

- - - - - trening posladkow syzyfki

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Super Mod
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 51562 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: czworogłowe uda
    Mięśnie pomocnicze: ----
    Stabilizatory: pośladkowy wielki, płaszczkowaty łydki, brzuchaty łydki, kulszowo-goleniowe, proste brzucha, skośne brzucha

    Dodany obrazek

    Wykonanie: Jedną ręką chwyć obciążenie i połóż je sobie na klatce piersiowej. Drugą ręką złap się czegoś, aby zachować stabilną pozycję podczas wykonywania ćwiczenia. Weź wdech, wykonaj przysiad, jednocześnie odchylając głowę do tyłu i wykonując wspięcia na palce w połączeniu z przesuwaniem kolan do przodu. Powróć do pozycji wyjściowej i zrób wydech.

    Uwagi: Podczas ćwiczenia należy trzymać biodra i brzuch prosto. Na początku lepiej jest wykonać to ćwiczenie bez dodatkowego obciążenia.

    Dodany obrazek



    Dodany obrazek


    Dodany obrazek
    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek
    • 4

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemanko, w tym przypadku, mogę polecić Ci takie produkty (dla ułatwienia przygotowałem boks ze zdjęciami):




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


    Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA
     Zamknij okienko