Skocz do zawartości


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
BOSSY

BOSSY

    REKREACJA

  • Super Mod
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 19842 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Dębica/Kraków
    Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: piersiowy większy
    Mięśnie pomocnicze:piersiowy mniejszy, zębaty przedni, dźwigacz łopatki, równoległoboczny, przedni akton naramiennego, najszerszy grzbietu
    Stabilizatory: dwugłowy ramion, trójgłowy ramion, zginacze przedramion, ramienny

    Dodany obrazek

    Wykonanie: Stań w małym rozkroku pomiędzy dwoma linkami dolnego wyciągu w bramie, pochyl się trochę do przodu i lekko ugnij nogi w kolanach. Weź wdech, chwyć rączki wyciągów i ściągnij linki przed siebie, do wewnątrz (do góry), robiąc jednocześnie wydech. Wykonując ruch powrotny ponownie weź wdech. W ćwiczeniu stosuj mniejsze ciężary, przez co lepiej można kontrolować pełen zakresu ruchów. W końcowej fazie, dobrze jest przez chwilę zatrzymać linki wyciągu, w celu lepszego napięcia mięśni. Łokcie w trakcie całego ćwiczenia powinny być skierowane na zewnątrz (nieco szerzej niż barki).


    Uwagi: Jest to bardzo skuteczne ćwiczenie, rozciągające mięśnie klatki piersiowej. Łokcie w trakcie całego ćwiczenia powinny być nieruchome. Należy zwrócić szczególną uwagę na dobór odpowiedniego ciężaru, ponieważ ćwiczenie wymaga dokładności i płynności ruchów, które powinny być pełne. Ważną rolę odgrywa odpowiednia postawa. Należy unikać wszelkich ruchów tułowiem. Najlepiej jest, aby ćwiczenie wykonywane było przed lustrem, dzięki czemu można mieć pełną kontrolę nad ruchami. Przedni akton mięśni naramiennych pracuje słabiej niż przy wyciskaniu. Ważną rolę odgrywa płynny oddech. Jest to ćwiczenie izolowane i nadaje sie do wstępnego zmęczenia mięśni.

    Ćwiczenie to pozwala na lepsze zarysowanie mięśni klatki piersiowej. W końcowej fazie można skrzyżować linki wyciągu w celu wykonania większego zakresu ruchów.


    Dodany obrazek



    Dodany obrazek


    Dodany obrazek
    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemanko, w tym przypadku, mogę polecić Ci takie produkty (dla ułatwienia przygotowałem boks ze zdjęciami):


  • Universal Animal Omega - 30 sasz.Universal Animal Omega - 30 sasz. 150.00 zł 99.00 zł
  • BSN Volumaize 574 gBSN Volumaize 574 g 163.00 zł 99.00 zł
  • BPI Pump-HD - 330gBPI Pump-HD - 330g 189.00 zł 139.00 zł
  • UNS MASS Shocker White - 3400g [new formula]UNS MASS Shocker White - 3400g [new formula] 119.00 zł 89.00 zł
  • BSN Lean Dessert 630gBSN Lean Dessert 630g 82.00 zł 74.99 zł
  • Olimp Prostatan - 60 kaps.Olimp Prostatan - 60 kaps. 39.00 zł 35.00 zł
  • Dymatize Super Mass Gainer - 5443 gDymatize Super Mass Gainer - 5443 g 169.00 zł 149.00 zł
  • UNS Classic Whey 100% - 1800gUNS Classic Whey 100% - 1800g 219.00 zł 155.00 zł
  • Gaspari Nutrition Qualitine 100GGaspari Nutrition Qualitine 100G 22.00 zł 12.9 zł
  • MHP T-Bomb II - 168 tabl.MHP T-Bomb II - 168 tabl. 219.00 zł 149.00 zł
  • BSN Syntha-6 - 2270gBSN Syntha-6 - 2270g 199.00 zł 179.00 zł
  • FA Whey Protein 908 g - foliaFA Whey Protein 908 g - folia 76.00 zł 69.00 zł
  • Revolutions Beef Protein Isolate 1814gRevolutions Beef Protein Isolate 1814g 199.00 zł 169.00 zł
  • San Intra Fuel 608gSan Intra Fuel 608g 149.00 zł 149.00 zł
  • VPX SyntheSize 580GVPX SyntheSize 580G 139.00 zł 124.99 zł


  • Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    keisyzrk

    keisyzrk

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 159 postów
  • Wiek: 18
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 8+34SW

    Dobrze mi się wydaje, że to ćwiczenie działa lepiej na górę klatki niż ściąganie linek wyciągu górnego w bramie?


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


    Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA
     Zamknij okienko