Skocz do zawartości


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
BOSSY

BOSSY

    Super spamer

  • Spec
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 19844 postów
  • Płeć:Mężczyzna
Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: piersiowy większy
Mięśnie pomocnicze:piersiowy mniejszy, zębaty przedni, dźwigacz łopatki, równoległoboczny, przedni akton naramiennego, najszerszy grzbietu
Stabilizatory: dwugłowy ramion, trójgłowy ramion, zginacze przedramion, ramienny

Dodany obrazek

Wykonanie: Stań w małym rozkroku pomiędzy dwoma linkami dolnego wyciągu w bramie, pochyl się trochę do przodu i lekko ugnij nogi w kolanach. Weź wdech, chwyć rączki wyciągów i ściągnij linki przed siebie, do wewnątrz (do góry), robiąc jednocześnie wydech. Wykonując ruch powrotny ponownie weź wdech. W ćwiczeniu stosuj mniejsze ciężary, przez co lepiej można kontrolować pełen zakresu ruchów. W końcowej fazie, dobrze jest przez chwilę zatrzymać linki wyciągu, w celu lepszego napięcia mięśni. Łokcie w trakcie całego ćwiczenia powinny być skierowane na zewnątrz (nieco szerzej niż barki).


Uwagi: Jest to bardzo skuteczne ćwiczenie, rozciągające mięśnie klatki piersiowej. Łokcie w trakcie całego ćwiczenia powinny być nieruchome. Należy zwrócić szczególną uwagę na dobór odpowiedniego ciężaru, ponieważ ćwiczenie wymaga dokładności i płynności ruchów, które powinny być pełne. Ważną rolę odgrywa odpowiednia postawa. Należy unikać wszelkich ruchów tułowiem. Najlepiej jest, aby ćwiczenie wykonywane było przed lustrem, dzięki czemu można mieć pełną kontrolę nad ruchami. Przedni akton mięśni naramiennych pracuje słabiej niż przy wyciskaniu. Ważną rolę odgrywa płynny oddech. Jest to ćwiczenie izolowane i nadaje sie do wstępnego zmęczenia mięśni.

Ćwiczenie to pozwala na lepsze zarysowanie mięśni klatki piersiowej. W końcowej fazie można skrzyżować linki wyciągu w celu wykonania większego zakresu ruchów.


Dodany obrazek



Dodany obrazek


Dodany obrazek
Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemanko, w tym przypadku, mogę polecić Ci takie produkty (dla ułatwienia przygotowałem boks ze zdjęciami):


  • KFD VitaPak (Witaminy) - 120 tab.KFD VitaPak (Witaminy) - 120 tab. 26.00 zł 19.99 zł
  • MHP NO-Bomb 96 kap.MHP NO-Bomb 96 kap. 159.00 zł 149.00 zł
  • Universal Gain Fast 3100 - 2310 gUniversal Gain Fast 3100 - 2310 g 110.00 zł 94.99 zł
  • Dymatize Creatine Monohydrat - 1000gDymatize Creatine Monohydrat - 1000g 105.00 zł 95.00 zł
  • Universal Ultra Whey Pro 2268gUniversal Ultra Whey Pro 2268g 299.00 zł 199.00 zł
  • IForce Mass GainZ - 4340gIForce Mass GainZ - 4340g 249.00 zł 169.00 zł
  • Vitalmax Glutamina 400gVitalmax Glutamina 400g 79.00 zł 59.99 zł
  • SAN Performance Creatine - 300gSAN Performance Creatine - 300g 52.00 zł 34.00 zł
  • BSN Amino X - 1015g [70 porcji]BSN Amino X - 1015g [70 porcji] 164.00 zł 163.00 zł


  • Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    keisyzrk

    keisyzrk

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 162 postów
  • Wiek: 19
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 14+30

    Dobrze mi się wydaje, że to ćwiczenie działa lepiej na górę klatki niż ściąganie linek wyciągu górnego w bramie?


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


    Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA
     Zamknij okienko