Skocz do zawartości


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Super Mod
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 55939 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: ogółem mięśnie pleców
    Mięśnie pomocnicze: prostowniki grzbietu, czworoboczny część dolna, czworoboczny część górna, równoległoboczny, najszerszy grzbietu, obły większy, obły mniejszy, naramienny akton tylny, podgrzebieniowy, ramienny, ramienno - promieniowy, piersiowy większy
    Stabilizatory: dwugłowy ramienia, długa głowa tricepsu, kulszowo - goleniowe, przywodziciel wielki, pośladkowy wielki

    Dodany obrazek

    Wykonanie: Usiądź na siedzisku maszyny, stopy zaprzyj o punkt podparcia i chwyć rączkę wyciągu (więcej w uwagach). Weź wdech i zacznij ruch przyciągania, trzymając przy tym plecy cały czas prosto. W momencie dotknięcia rączką brzucha wypnij klatkę do przodu i ściągnij łopatki, zrób wydech i kontrolując ciężar wróć do pozycji wyjściowej, czyli do momentu maksymalnego rozciągnięcia mięśni.

    Uwagi: Dla zwiększenia zakresu ruchu można podłożyć sobie coś pod stopy. Przyciąganie powinno być robione głównie przez odpowiedni ruch barków i łopatek, zaś zgięcie przedramion powinno być tylko wykończeniem ruchu (ćwiczenia). Dzięki temu unika się zbyt dużej pracy ramion w stosunku do pleców. Ćwiczenie daje możliwość oddziaływania na mięśnie pleców w bardzo wszechstronny sposób m.in. poprzez zmiany rączki wyciągu. Ćwiczenie to można wykonywać również za pomocą specjalnej maszyny.

    Rączki wyciągu: Na siłowni można spotkać się z rączką trójkątną wyciągu, pozwalającą na wykonanie ćwiczenia za pomocą chwytu młotkowego. Angażuje się wtedy mocniej środkowe obszary pleców. Drugim typem rączki są tzw. "rogi". Podobnie jak w przypadku rączki trójkątnej pozwalają one na wykonanie ćwiczenia chwytem młotkowym, lecz nieco szerzej. Ćwiczenie można również wykonać jednorącz za pomocą pojedynczej klamry wyciągu, co pozwala na dodatkowe ruchy w nadgarstkach w celu mocniejszej pracy rotatorów ramion.


    Dodany obrazek



    Dodany obrazek


    Dodany obrazek
    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek
    • 3

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemanko, w tym przypadku, mogę polecić Ci takie produkty (dla ułatwienia przygotowałem boks ze zdjęciami):




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Dragon123

    Dragon123

      <img align="absMiddle" src="/img/silver.gif" alt="" /> KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2103 postów
  • Wiek: 19
    • Płeć:Mężczyzna

    Jeżeli mam zalecone rozciąganie barków to te ćwiczenie nie będzie się z tym kłóciło ?


    • 0

    #3
    lMAGO

    lMAGO

      Zbanowany

    • Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 27440 postów
  • Wiek: 14
    • Płeć:b/d
    • Miasto:Koziegłowy

    Zapytaj się prowadzącej Cię osoby, choć myślę że nie ;)


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


    Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA
     Zamknij okienko