Skocz do zawartości

Zdjęcie

Podwyższona kreatynina we krwi oraz mocznik

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
mundy

mundy

    KFD Gold

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3365 postów
witam,
Wyszło mi na badaniach:
kreatynina 1,6 (norma 0.5-1.2)
mocznik 88 (norma 5-40)
reszta wynikow na obecnosc krwi w moczy bialka itp w normie (negatywne).

Chcial bym zapytac na ile to jest groźne,jak abrdzo wplywa na te wyniki dieta wyskobialkowa, oraz suplementy. Nadmienie ze poziom kreatyniny zwiekszyl sie z 1.4 do 1,59 w przecigu ostatnich 3 tyg.
Wiem , ze sama kreatynina nie jest groźna, ale jej zly stan mowi o niewydolnosci nerek w jakims tam stopniu.A to juz wiadomo ma swoje negatywy. Lekarz to mnie jak zwykle bedzie straszył (chociaz i tak w wynikami nieldugo ide)..

Moze ktos sie wypowie , komu udalo sie to zmniejszyć, z tego co czytam nie jest łatwo to obnizyć.,
  • 0

#2
SLIN

SLIN

    bejbik on dzjus

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 24163 postów
glowa mala mundy ile Ty masz lat ??? bez obrazy oczywiscie ale jak robicie badania i cos jest nie tak to chyba trzeba lekarza zapytac , zreszta przy moczniku i kreatynine to na ogol nerki, zapalenie lub nawet niewydolnosc , przydadza sie inne badania , usg nerek

nie wiem jak bardzo sa zawyzone te dwie zaleznoisci przy niewydolnosci nerek ,ale warto to jak najszybciej skonsultowac !!!

kreatynina + mocznik to bardzo czysta diagnoza w tym przypadku , chyba ze jestes on na czyms ciekawym to byc moze krotkotrwale , ale nie warto z tym czekac

co do samej kreatyniny to jest to skutek uboczny przemian zachodzacych w miesniach podwyzszone stezenie mowi ze nerki slabo filtruja - wiec tez wazne

w stanach mocznik jest do 0.8

teraz tak, mozesz byc tez odwodniony, lub byles na badaniach po wysilku fizycznym ??? z tym wysilkiem to rozne sa teorie tak bylo kiedys pod jedno kopyta, teraz nawet sadza ze kreatynina nawet maleje , wiec jak jest do konca trudno mi powiedziec bo w tym nie siedze

Edytowany przez SLIN, 23 październik 2012 - 23:42 .

  • 0

#3
mundy

mundy

    KFD Gold

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3365 postów
No bede szedl na dniach do lekarza z tym, USG robilem , typek co robil USG skomentowal, za dobrze nie jest , ale źle tez nie jest. DO tego dochodzi czeste oddwanie moczu ( w nocy mam pobudke przez to srednio co 2 godz ).
Kreatynina przez ostatnie tyg podskoczyla, bralem antybiotyk przecizapalny na staw kolanowy-moze to tez od tego.
Z supli leci kreatyna, kofa ,johimbina, wit C 1 gram t-100 olimpa (resveratrol, maca tribulus w skladzie itp).. Multiwitamina , wit B itp to chyba nie ma wpływu.
Bialko na poziomie 2.8 na kg/mc ,
Z ciekawszych zeczy, bylem on na trenie 6 tyg , ale od zakonczenia tego cyklu minelo juz ok 5 miesiecy. Wiec cos innego ja pdwyzsza, a moze przeziebienie nerek itp,,,, Przyczyn moze byc wiele, lekarz tez od razu moze nie trafic w sedno.
SUple to na bank kaze odstawic, tylko czy to cos zmieni na wynikach.. ;)

Czy odwodniony jestem niewiem. Krew pobierali rano, a po nocy jak oddam z 2-2.5 litra moczu to moge byc troche odwodniony. Pije ponad 4l wody dziennie, duze ilosci raczej wskazane.
  • 0





Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA