Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pabi dexamethason - działanie negatywne?

- - - - - pabi dexamethason

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Ela23

Ela23

    Się rozkreca

  • Uzytkownicy
  • PipPipPip
  • 326 postów
Witam. Czy może wiecie co to za lek hormonalny pabi dexamethason ? Mój lekarz mi wypisał i niedługo zacznę "kurację" , ale obawiam się, że może mieć jakiś negatywny wpływ na moje zdrowie. Leki hormonalne powoduja czasami inne dolegliwości. Czy ten lek jest bezpieczny?
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemanko, w tym przypadku, mogę polecić Ci takie produkty (dla ułatwienia przygotowałem boks ze zdjęciami):




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
l.med.Renie

l.med.Renie

    Specjalistka pomocnik :)

  • Uzytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 1157 postów
W przypadku stosowania tego leku możliwe są zaburzenia gospodarki wodno-elektrolitowej, czyli zdarza się zatrzymanie sodu i wody, zastoinowa niewydolność serca, zasadowica spowodowana dość niskim poziomem potasu lub częściowa utrata potasu.
Rzadko, ale spotkać się możesz ze zmianami w układzie narządów ruchu: następuje osłabienie lub zanik mięśni, osteoporoza, zerwanie ścięgna, złamania kości. Jak również problemy z układem trawiennym.
Jednak jak zastosujesz się do zaleceń lekarza, nie powinno Cie to wszystko spotkać..
Pozdrawiam
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA
 Zamknij okienko