Skocz do zawartości


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
czarna.pantera11

czarna.pantera11

    Wczuwa się w forum

  • Uzytkownicy
  • PipPip
  • 150 postów
Hej. Byłem u lekarza powiedział że mała niedoczynność i przepisała mi LETROX i kazała brać po pół tabletki przez 7 tyg. Mam do was pytanie i jako znawcy to może mi odpowiecie:) czy moja cera sie pogorszy? Mój znajomy bierze jakies leki hormonalne i ma okropny trądzik. Podobno od tych lekow. Drugi natomiast jest bardzo gruby i mówi,że też od hormonów.
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemanko, w tym przypadku, mogę polecić Ci takie produkty (dla ułatwienia przygotowałem boks ze zdjęciami):


  • Universal Animal PM- 30 sasz.Universal Animal PM- 30 sasz. 127.00 zł 118.99 zł
  • Ultimate Horse Power X 225gUltimate Horse Power X 225g 189.00 zł 125.00 zł
  • KFD 100% WPC 80 - Białko - 750gKFD 100% WPC 80 - Białko - 750g 43.00 zł 38.99 zł
  • Universal CarniTech 473 mlUniversal CarniTech 473 ml 89.00 zł 64.00 zł
  • Bio Tech USA L-Carnitine Drink 500 mlBio Tech USA L-Carnitine Drink 500 ml 9.00 zł 4.5 zł
  • San Free-T - 120 caps.San Free-T - 120 caps. 149.00 zł 89.00 zł
  • ActivLab Soya Pro - 750 gActivLab Soya Pro - 750 g 45.37 zł 25.99 zł
  • ActivLab Mass UP - 1200gActivLab Mass UP - 1200g 49.00 zł 22.00 zł
  • Universal Uni Liver - 500 tablUniversal Uni Liver - 500 tabl 129.00 zł 96.99 zł


  • Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    polaris99

    polaris99

      Wczuwa się w forum

    • Uzytkownicy
    • PipPip
    • 133 postów
    Cześć ;-)
    Trądzik nie zależy od leków hormonalnych na niedoczynność tarczycy. Ja je stosuje od lat i nie mam i nie mialam trądziku.
    Czasami antykoncepcja pomaga podobno :) pozdrawiam!
    • 0

    #3
    fox44

    fox44

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 152 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Heja.

    Leki hormonalne w tym na niedoczynność tarczycy moga spowodować właśnie zanikniecie tego trądziku, a nie jego powstawanie.
    Powodują wyrównywanie sie hormonów i te , które odpowiadają za łojotokowy pot mogą sie całkowicie zmniejszyć i tym samym mniej wydziela sie substancji trujących do skóry.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


    Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA
     Zamknij okienko