Skocz do zawartości


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#1
Kamil-Nowakowski

Kamil-Nowakowski

    HI TEC NUTRITION

  • Partner KFD
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11272 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Giżycko
    • Staż [mies.]: długo

    Mocniejszy „power pod maską” w nowej podrasowanej formulacji przedtreningowej A.M.G.

    (ALL IN ONE MUSCLE GROW FORMULA)

    Co jest najczęstszą przyczyną nieudanych treningów lub rezygnacji z pójścia na siłownie? Brak energii i chęci do treningu, brak siły, ból mięśni, zmęczenie z niewyspania, przewlekły stres, przetrenowanie. Wszystkiemu można zaradzić jeśli przed treningiem zastosuje się odpowiednią kombinacje różnych składników, które dodadzą energii, siły i zlikwidują zmęczenie oraz znudzenie wynikające ze stagnacji.

    NA SIŁĘ!

    Ostatni światowy trend, poparty badaniami naukowymi i doświadczeniami wielu sportowców, potwierdza słuszność jednoczesnego stosowania przed treningiem wielu różnych form chemicznych kreatyny. Każda z nich dostarcza molekuły kreatynowej i innego związku o działaniu pobudzającym energetykę lub anabolizm komórek mięśniowych. Na wielu płaszczyznach wspomagają one działanie kreatyny która dodaje mnóstwo siły podczas intensywnego treningu.   Alfa-ketoglutaran, jabłczan, cytrynian i pirogronian to związki wykorzystywane przez komórki do syntezy związków energetycznych wykorzystywanych do skurczów mięśni. Witamina B13 czyli kwas orotowy utrzymuje optymalny poziom ATP i nukleotydów, które w komórkach mięśniowych pobudzają kurczliwość włókien mięśniowych, nasilają syntezę białek mięśniowych a tym samym przyrost masy Waszych mięśni. Połączenie kreatyny z HMB daje mega potężną ochronę przed katabolizmem i powoduje przełom metaboliczny w kierunku reakcji syntezy nowych białek mięśniowych. Natomiast wiązania estrowe kreatyny zabezpieczają jej cząsteczkę przed degradacja podczas wchłaniania i dystrybucji w organizmie.

    NA BRAK ENERGII DO TRENINGU

    Tylko połączenie kilku synergicznie działających związków energetyzujących pozwoli Wam ponownie poczuć przypływ energii i da „kopa” przed wyczerpującym treningiem. Każdy skuteczny przedtreningowy energizer powinien zawierać kombinacje kofeiny, tauryny, glukuronolaktonu, witamin z grupy B, tyrozyny i dekstrozy. Kofeina z dekstrozą pobudzają centralny układ nerwowy i wpływają stymulująco na skupienie, szybkość podejmowania decyzji, zmniejszają czas reakcji oraz ograniczają zmęczenie psychofizyczne. Dodatkowo kofeina stymuluje układ sercowo-naczyniowy oraz rozszerza oskrzela, dzięki czemu poprawia wydolność tlenową organizmu. W dodatku ma ona znaczący wpływ na rodzaj spalanego paliwa podczas wysiłku fizycznego tzn. oszczędza zapasy glikogenu mięśniowego i pobudza rozpad i utlenianie kwasów tłuszczowych, dzięki czemu nasz metabolizm wysiłkowy staję się bardziej wydajny a procesy kataboliczne w mięśniach ulegają zmniejszeniu. Idea łączenia kofeiny z tauryną, glukuronolaktonem i witaminami z grupy B opiera się na poprawie parametrów pracy „siłowników” komórek czyli mitochondrii i całego łańcucha oddychania komórkowego. Te zmiany na poziomie molekularnym przenoszą się na nasze samopoczucie, chęć do walki z żelastwem i siłę skurczu mięśni. Ponadto wysoki poziom serotoniny w mózgu wywołuję zmęczenie i senność a jest to spowodowane dużym napływem tryptofanu (aminokwas), z którego syntezowany jest ten neurotransmiter. Aminokwasy rozgałęzione BCAAs konkurują z tryptofanem w trakcie przenikania do mózgu. Zatem przedtreningowa suplementacja tauryną i aminokwasami BCAAs jest skutecznym sposobem na pozbycie się zmęczenia psychofizycznego. L-Tyrozyna jest wyjątkowo przydatnym aminokwasem w sytuacjach silnego stresu związanego z wyczerpującym wysiłkiem fizycznym lub zawodami. Walka z żelastwem wyzwala ogromny stres psychofizyczny, który prowadzi do zużycia się pewnych neuroprzekaźników w mózgu a tym samym do utraty szybkości, koordynacji ruchowej i wydolności. L-Tyrozyna, jako prekursor hormonów stresowych: adrenaliny i noradrenaliny oraz dopaminy, koryguje niedobór tychże substancji w organizmie, dzięki czemu pozwala podołać trudnym wyzwaniom reżimu treningowemu.

    NA POMPĘ MIĘŚNIOWĄ

    Niemal każda sesja  treningu kulturystycznego wywołuje zjawisko obrzmienia mięśni  poprzez napływ krwi do obszarów objętych ich intensywną pracą. Jest to tzw. „pompa mięśniowa”, która sprawia, że każdy sportowiec z zachwytem przygląda się sobie w lustrze po zakończeniu treningu.  Efekt ten można spotęgować poprzez podanie przed treningiem pewnych substancji ułatwiających rozszerzenie się naczyń krwionośnych czyli wazodylatacje. Wszystko sprowadza się do zwiększenia produkcji tlenku azotu, który rozluźnia mięśnie gładkie w naczyniach krwionośnych, dzięki czemu więcej krwi jest w stanie dotrzeć do wszystkich komórek organizmu. Poprawa mikrocyrkulacji krwi nasila efekt pompy mięśniowej. Bezpośrednim surowcem do produkcji tlenku azotu jest aminokwas arginina. Jednakże okazuje się, że podobnie działają inne substancje takie jak: ornityna oraz cytrulina, które spotykają się z argininą na różnych szlakach metabolicznych.  Najskuteczniejsze jest zatem połączenie wszystkich mediatorów reakcji syntezy tlenku azotu – argininy, ornityny i cytruliny.

    Bardzo skutecznym boosterem poziomu argininy i pośrednio tlenku azotu jest jabłczan cytruliny, który:

    •             stymuluje syntezę tlenku azotu lepiej niż zażywanie samej argininy,

    •             redukuje poziom kwasu mlekowego w mięśniach i amoniaku we krwi poprzez wzrost aktywności cyklu mocznikowego,

    •             zwiększa regenerację puli ATP i fosfokreatyny poprzez wzrost aktywności cyklu Krebsa.

    Innym istotnym związkiem rozszerzającym naczynia krwionośne a jednocześnie hamującym katabolizm wysiłkowy jest  α-ketoglutaran ornityny (OKG). OKG wykazuje swoje właściwości, gdyż w komórkach mięśniowych podnosi poziom różnych ważnych aminokwasów takich jak: glutamina, arginina, leucyna, izoleucyna, tyrozyna oraz prolina.

    Z pośród różnych związków i połączeń argininy, cytruliny lub ornityny na szczególna uwagę zasługuje KIC czyli α-ketoizokapronian. Jako pierwszy produkt degradacji leucyny hamuje enzymy uczestniczące w utlenieniu aminokwasów BCAAs. Oznacza to, że więcej leucyny będzie zużywanej do inicjacji syntezy białek mięśniowych a nie spalanej podczas treningu. Wszelkie działania polegające na zatrzymaniu degradacji leucyny przyniosą skutek w postaci wzrostu syntezy białek i naprawy komórek mięśniowych po treningu.

     

     

     

    NA BEZTŁUSZCZOWA MASĘ

    Aminokwasy rozgałęzione BCAAs są podstawą budowania beztłuszczowej masy mięśniowej. Okazuje się, że w organizmie ustalona jest pewna hierarchia w pełnieniu określonych funkcji przez aminokwasy BCAAs a uzależniona jest ona  od ilości aminokwasów BCAAs jaką uda się  wchłonąć z pokarmu lub odżywek. W pierwszej kolejności leucyna, izoleucyna i walina są zużywane jako materiał do budowy białek a to co zostanie z całej puli  będzie wykorzystywane do  dodatkowych funkcji metabolicznych. Szeroki zakres funkcji fizjologicznych jaką pełni leucyna wraz z pozostałymi BCAAs w metabolizmie mięśni a także pośrednio i bezpośrednio całego organizmu obejmuje:

    •             fundamentalna rola w budowie białek ustrojowych, szczególnie mięśniowych,

    •             rozpoczęcie syntezy nowych białek,

    •             wspieranie zakwaszonych mięśni poprzez syntezę alaniny z ubocznych produktów spalania glukozy,

    •             efektywne źródło energii dla pracujących mięśni a tym samym oszczędzanie rezerw glikogenu mięśniowego,

    •             zahamowanie rozpadu już istniejących białek – działanie antykataboliczne,

    •             regulacja poziomu glukozy we krwi poprzez wpływ na procesy syntezy glukozy przez wątrobę,

    •             ograniczenie i opóźnienie pojawienia się subiektywnego uczucia zmęczenia i zniechęcenia długotrwałym wysiłkiem fizycznym poprzez regulacje przenikania tryptofanu do naszego mózgu i syntezy serotoniny,

    •             synteza glutaminy – pośrednio wzmocnienie układu odpornościowego.

    Bardzo interesującą cechą leucyny jest jej rola w sterowaniu gromadzeniem i zużywaniem zmagazynowanej w naszym ciele energii. Leucyna pobudza bardzo energochłonne procesy syntezy białek w mięśniach a i źródłem powoli uwalnianej energii są kwasy tłuszczowe zgromadzone w tkance tłuszczowej. Zatem tkanka tłuszczowa będzie ulegać redukcji, aby zapewnić dowóz surowca energetycznego do fabryk naszych stale powiększających się mięśni. Podsumowując aminokwasy rozgałęzione sprawiają, że nasze mięśnie rozwijają się i regenerują znacznie szybciej, pozwalają zachować beztłuszczową masę mięśniową w stanie katabolizmu wysiłkowego, kontrolują poziom glukozy we krwi, a także zapobiegają zmęczeniu i spadkowi wydolności psychoruchowej.

     

    NA ADAPTACJE DO WYSIŁKU

    Istotnym elementem każdego czynnika stresowego jest jego wpływ na adaptacje organizmu do jeszcze silniejszego bodźca. Tak właśnie rosną mięsnie i poprawia się kondycja. Jednakże w szybszej adaptacji do intensywnego treningu siłowego, a zatem do bardziej widocznych efektów,  pomagają nam adaptogeny. Suplementacja  ß-alaniną sprawia, że w komórkach mięśniowych rośnie stężenie karnozyny która buforuje zakwaszenie mięśni. Dzięki jej działaniu jesteś w stanie dłużej i intensywniej trenować, odczuwasz mniejszy ból w trakcie wykonywania serii. Ponadto ß-alanina wzmacnia działanie kreatyny, powodując większe przyrostu siły i beztłuszczowej masy mięśniowej w porównaniu do suplementacji samą kreatyną. Wszelkiego rodzaju adaptogeny roślinne takie jak ekstrakty roślinne z: Panax ginseng, Rhodiola rosae przyspieszają adaptacje organizmu do zwiększonego wysiłku fizycznego i stresu. Adaptogeny doskonale współdziałają z L-tyrozyną i kofeiną w uzyskaniu maksymalnej wydolności psychicznej i fizycznej organizmu. Substancje te wspierają całą oś reakcji na stres typu „walcz albo uciekaj” i pozwalają szybko zregenerować siły do kolejnych trudnych wyzwań przed którymi stoją zawodowi sportowcy. Panax ginseng wzmaga produkcję i uwalnianie kortyzolu w ostrej reakcji na stres i jednocześnie  zapobiega nadprodukcji tego katabolicznego hormonu, kiedy dochodzi do wyczerpania przy przewlekłym stresie. Rhodiola rosae, czyli różeniec górski, chroni serce przed arytmią wywołaną nadmiernym poziomem adrenaliny we krwi i tkance mięśnia sercowego a dodatkowo stymuluje pracę serca i płuc w trakcie długotrwałego wysiłku. Wydolność i siła zależą od sprawnie działającego mikrokrążenia czyli od drobnych kapilar oplatających niemal wszystkie nasze narządy i tkanki. Ekstrakty z pestek winogron, liści zielonej herbaty i gryki zawierają kompleks fitozwiązków o działaniu stymulującym mikrokrążenie obwodowe. Dzięki ich biologicznym właściwościom każdy sportowiec dostarczy mięśniom więcej tlenu i składników budulcowych przez co wszelkie reakcje anaboliczne i adaptacyjne ulegają przyspieszeniu.

    NA SPADEK HORMONÓW

    Wysiłek fizyczny i związany z nim stres psychofizyczny powoduje spadek syntezy i wydzielania hormonów anabolicznych takich jak testosteron i czynników pro-wzrostowych IGF-1. Zarówno testosteron jak i IGF-1 nasilają funkcje i hipertrofie mięśni, a także maja korzystny wpływ na  wydolność podczas treningu. Katabolizm wywołany przez trening może obniżyć stężenie hormonów anabolicznych we krwi poprzez wzrost kortyzolu. Co prawda jest to efekt przejściowy ale może mieć negatywny wpływ na regeneracje powysiłkową. Szkoda jest zatem marnować czas i czekać na fizjologiczne wyrównanie się hormonów gdy w arsenale broni antykatabolicznej są środki na przerwanie niekorzystnej gospodarki hormonalnej. Najrozsądniejszym rozwiązaniem jest zastosowanie mieszanki pro-hormonalnej tuż przed treningiem aby zminimalizować negatywny wpływ ostrego treningu na poziom niektórych hormonów.   Cynk i magnez podnoszą poziom IGF-1 a obniżają stężenie katabolicznego kortyzolu. W dodatku cynk podwyższa poziom testosteronu co sprawia, że mięśnie lepiej rosną a w dodatku poprawia się libido.  Innym jeszcze skuteczniejszym sposobem na podwyższenie poziomu  testosteronu jest połączenie formulacji ZMA z naturalnymi saponinami steroidowymi oraz sterolami ekstraktów roślinnych z Tribulus terrestris, Fenugreek i Maca. Substancje te modyfikują metabolizm hormonów sterydowych, dostarczają prekursorów do syntezy steroidów i w sposób naturalny i bezpieczny wpływają korzystnie na interakcje i zależności w gospodarce testosteronu.

    Formulacja A.M.G. została skomponowana w oparciu o najnowsze doniesienia i badania naukowe z zakresu fizjologii wysiłku i zmian jakie zachodzą podczas i zaraz po intensywnym treningu siłowym. Kompozycja bioaktywnych składników została tak opracowana aby w porę hamowała procesy kataboliczne, dodawała siły i energii, redukowała spadek hormonów anabolicznych, poprawiała mikrokrążenie ustrojowe oraz usprawniała adaptacje do kolejnych intensywniejszych sesji treningowych. A.M.G. dostarcza przed-treningową mieszankę super-zaawansowanych form kreatyny, adaptogenów, boosterów tlenku azotu i testosteronu, aminokwasów BCAAs oraz substancji pobudzających koordynacje nerwowo-mięśniową.  Idealnym momentem na zażycie A.M.G. jest okres przed treningowy, gdyż to właśnie wtedy istotne jest dostarczenie związków biorących udział w utrzymaniu pełnej energetyki komórek, aktywacji układu nerwowego i pracy mięśni szkieletowych. 


    • 1

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemanko, w tym przypadku, mogę polecić Ci takie produkty (dla ułatwienia przygotowałem boks ze zdjęciami):







    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


    Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA
     Zamknij okienko