Skocz do zawartości

Zdjęcie

Krew w kale - przyczyny

- - - - - krew kale

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Wielki Chu

Wielki Chu

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 313 postów
Witam. Ostatnio zauważyłem w moim stolcu coś zcerwonego. Przypadkiem na obozie zobaczyłem, że w kale pojawiła się krew. Nie wiem czy mam sie niepokoić...może jestem chory na coś i sam kompletnie o tym nie wiem. Rok temu miałem problemy z żołądkiem,.ale nawet wtedy krwi nie było..jakie mogą być przyczyny krwi w kale?

Edytowany przez Wielki Chu, 05 maj 2009 - 07:55 .

  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemanko, w tym przypadku, mogę polecić Ci takie produkty (dla ułatwienia przygotowałem boks ze zdjęciami):


  • BPI SPORTS Blox 150g [SAA!!]BPI SPORTS Blox 150g [SAA!!] 149.00 zł 84.9 zł
  • Profesjonalna Bluza KFD - ZielonaProfesjonalna Bluza KFD - Zielona 89.00 zł 69.00 zł
  • KFD Omega 3 - 60 kaps.KFD Omega 3 - 60 kaps. 19.00 zł 14.5 zł
  • Real Pharm T-ShirtReal Pharm T-Shirt 19.00 zł 18.51 zł
  • Atlethic Edge PreSurge Unleashed - 270gAtlethic Edge PreSurge Unleashed - 270g 159.00 zł 139.00 zł
  • Dedicated Epic - 500gDedicated Epic - 500g 156.48 zł 139.00 zł
  • Dymatize Elite MASS - 4,5kgDymatize Elite MASS - 4,5kg 290.2 zł 284.00 zł
  • Bio Tech USA Power Force - 60 kaps.Bio Tech USA Power Force - 60 kaps. 52.00 zł 21.6 zł
  • KFD Premium DAA - 240 gKFD Premium DAA - 240 g 42.00 zł 34.99 zł


  • Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    l.med.Renie

    l.med.Renie

      Specjalistka pomocnik :)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1157 postów
    Czerwona krew w kale może pojawić się, kiedy uszkodzenie ściany przewodu pokarmowego znajduje się w jego dolnej części, zwłaszcza niedalekiej od odbytu. Krwawienie takie nierzadko jest przyczyną znacznej niedokrwistości, anemii.
    Za przyczyne można też podać żylaki odbytu, hemoroidy.
    Do innych istotnych przyczyn należą polipy odbytnicy, bądź też jelit, zakażenia bakteryjne jelit (czerwonka) oraz uchyłki okrężnicy (zwłaszcza u osób starszych).
    Jawne krwawienia wiążą się również z przyjmowaniem leków przeciwzakrzepowych lub niesterydowych leków przecizapalnych.
    Przejdź się do lekarza, który podejmie leczenie.
    Pozdrawiam
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


    Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA
     Zamknij okienko