Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jak ćwiczyć mięśnie pośladków

- - - - - jak ćwiczyć mięśnie pośladków jak cwiczyc miesnie posladkow

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
mal02

mal02

    Wczuwa się w forum

  • Uzytkownicy
  • PipPip
  • 134 postów
Siemka, chciałabym ujędrnić swoje pośladki. Zauważyłam że stały się ostatnio jakoś mało jędrne i takie obwisłe. Nie mam na nich na szczęście cellulitu czy rozstępów, chodzi mi tylko o ich ujędrnienie.
Czy znacie jakieś ćwiczenia pomocne w takich przypadkach? Pozdrawiam :-)
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemanko, w tym przypadku, mogę polecić Ci takie produkty (dla ułatwienia przygotowałem boks ze zdjęciami):


  • Gaspari Myofusion Probiotic - 908gGaspari Myofusion Probiotic - 908g 119.00 zł 109.00 zł
  • Bio Tech USA Fat Burner Super 100 tab.Bio Tech USA Fat Burner Super 100 tab. 43.00 zł 39.00 zł
  • VPX Power Shock - 378gVPX Power Shock - 378g 109.00 zł 84.00 zł
  • FLEXUS 30 tabs. [Produkt roku 2011]FLEXUS 30 tabs. [Produkt roku 2011] 41.7 zł 34.00 zł
  • FA Xtreme Thyroburn 120 kaps.FA Xtreme Thyroburn 120 kaps. 110.19 zł 94.00 zł
  • San Launch Reloaded - 278gSan Launch Reloaded - 278g 189.00 zł 129.00 zł
  • Nutrabolics Hemotest 2xc - 60kapNutrabolics Hemotest 2xc - 60kap 159.00 zł 129.00 zł
  • PVL 100% Glutamine 400gPVL 100% Glutamine 400g 114.00 zł 104.00 zł
  • Dymatize BCAA Complex 2200 - 400 tabl.Dymatize BCAA Complex 2200 - 400 tabl. 98.00 zł 89.00 zł


  • Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    diablo99

    diablo99

      Wczuwa się w forum

    • Uzytkownicy
    • PipPip
    • 156 postów
    Na pośladki dobrze działa jazda rowerem, wtedy pracuje dużo mięśni w tym te o które pytasz. Możesz też położyć się na ziemi, zgiąć nogi w kolanach i podnosić biodra do góry. te ćwiczenie wzmacnia mięśnie pośladków.
    • 0

    #3
    piano1983

    piano1983

      Wczuwa się w forum

    • Uzytkownicy
    • PipPip
    • 139 postów
    Moja dziewczyna w celu ujędrnienia pośladków wykonuje następujące ćwiczenia:

    - w klęku podpartym równoczesne unosi nogi i ręce (przekątnie)
    - w leżeniu przodem unosi na zmianę wyprostowane nogi maksymalnie jak najwyżej

    Pośladki ma niezłe, także polecam :-)
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


    Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA
     Zamknij okienko