Skocz do zawartości

Zdjęcie

ĆWICZENIA NA BRZUCH BEZ SPRZĘTU

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
zachar50

zachar50

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
Mam mały problem z ułożeniem trenigu na brzuch. Nie mam żadnych urządzeń do ćwiczenia brzucha takie jak np. ławka ze skosem w dół lub poręczy. Nie wiem jak ułożyć ćwiczenia które stosować jako pierwsze a które jako ostatnie. Trening ten chciał bym robić 2 razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek) tak żeby dopasował mi się do mojego splita. Także w jakiej kolejności ułożyć? Kiedy robić skośne, kiedy proste i kiedy przednie? To jest moim głównym dylematem. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemanko, w tym przypadku, mogę polecić Ci takie produkty (dla ułatwienia przygotowałem boks ze zdjęciami):


  • OstroVit WPC ECO - 900g [20% taniej]OstroVit WPC ECO - 900g [20% taniej] 49.00 zł 34.9 zł
  • Mhp Up Your Mass 2270gMhp Up Your Mass 2270g 189.00 zł 119.99 zł
  • Activlab 6 Protein Blend - 2000gActivlab 6 Protein Blend - 2000g 165.00 zł 138.99 zł
  • ActivLab HGH Night - 60 kaps.ActivLab HGH Night - 60 kaps. 26.00 zł 23.8 zł
  • Universal Animal Test - 21 saszetekUniversal Animal Test - 21 saszetek 289.00 zł 269.00 zł
  • BSN Amino X 435gBSN Amino X 435g 99.00 zł 71.99 zł


  • Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Wojteklub

    Wojteklub

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 900 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:B-B
    Pierwsze robisz dół brzucha pozniej skosne i dopiero na koniec cale miesnie proste.
    Przykladowy trening:
    1. Unoszenie nóg lezac
    2. spiecia skosne
    3. spiecia normalne moga byc z nogami ugietymi pod katem 90 stopni
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


    Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA
     Zamknij okienko