Skocz do zawartości

Zdjęcie

ĆWICZENIA NA BRZUCH BEZ SPRZĘTU

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
zachar50

zachar50

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
Mam mały problem z ułożeniem trenigu na brzuch. Nie mam żadnych urządzeń do ćwiczenia brzucha takie jak np. ławka ze skosem w dół lub poręczy. Nie wiem jak ułożyć ćwiczenia które stosować jako pierwsze a które jako ostatnie. Trening ten chciał bym robić 2 razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek) tak żeby dopasował mi się do mojego splita. Także w jakiej kolejności ułożyć? Kiedy robić skośne, kiedy proste i kiedy przednie? To jest moim głównym dylematem. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemanko, w tym przypadku, mogę polecić Ci takie produkty (dla ułatwienia przygotowałem boks ze zdjęciami):


  • Universal Beef Amino 200 tabl.Universal Beef Amino 200 tabl. 79.00 zł 39.5 zł
  • Universal Animal Stak - 21 sasz Universal Animal Stak - 21 sasz 166.00 zł 159.00 zł
  • ActivLab TCM 120 kaps.ActivLab TCM 120 kaps. 25.00 zł 23.00 zł
  • FA Xtreme Mass Effect 5000gFA Xtreme Mass Effect 5000g 153.00 zł 139.00 zł
  • Dymatize Elite XT (12) - 1 kgDymatize Elite XT (12) - 1 kg 72.00 zł 72.00 zł
  • Dymatize Elite XT - 1800gDymatize Elite XT - 1800g 169.00 zł 113.00 zł
  • Nutrabolics IsoGainer - 2250gNutrabolics IsoGainer - 2250g 149.00 zł 123.00 zł
  • Bio Tech Nitro Pure Whey Gold 2,23 kgBio Tech Nitro Pure Whey Gold 2,23 kg 199.00 zł 186.3 zł
  • MHP Activite Sport - 120 kapsMHP Activite Sport - 120 kaps 100.00 zł 89.00 zł


  • Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Wojteklub

    Wojteklub

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 900 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:B-B
    Pierwsze robisz dół brzucha pozniej skosne i dopiero na koniec cale miesnie proste.
    Przykladowy trening:
    1. Unoszenie nóg lezac
    2. spiecia skosne
    3. spiecia normalne moga byc z nogami ugietymi pod katem 90 stopni
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


    Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA
     Zamknij okienko