Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ból, kłucie w odcinku lędźwiowym kręgosłupa po prawej stronie

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
lolek111555

lolek111555

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 51 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    • Staż [mies.]: 36
    Witam, boli mnie bardzo podczas schylania się skręcania. Wydaje mi się a wręcz jestem pewien, że ten ból powstał podczas serwowania z wyskoku podczas gry w siatkówke. To było około pół roku temu i miałem przerewe w grze. Teraz znowu zagrałem i tak mnie boli że nie wiem co z tym zrobić. Nie mogę przez to efektywnie serwować, skakać, a i schylać czy skręcać bo boli. Miał ktoś coś takiego? Co radzicie. Słyszałem, ze ćwiczenia np. martwy ciąg mogą to pogorszyć. Prawda to? Czy mogę ćwiczyć na siłowni lędźwie?
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemanko, w tym przypadku, mogę polecić Ci takie produkty (dla ułatwienia przygotowałem boks ze zdjęciami):


  • Gymax Neoprenowy Pas Odchudzający - 1 sztukaGymax Neoprenowy Pas Odchudzający - 1 sztuka 29.00 zł 23.99 zł
  • Jay Cutler Legend 140gJay Cutler Legend 140g 98.00 zł 96.00 zł
  • VPX SyntheSize 580GVPX SyntheSize 580G 139.00 zł 124.99 zł
  • PVL Mutant Rehab - 1280gPVL Mutant Rehab - 1280g 189.00 zł 114.00 zł
  • ActivLab Mass UP - 1200gActivLab Mass UP - 1200g 49.00 zł 22.00 zł
  • PVL Iso-Gold 900gPVL Iso-Gold 900g 130.00 zł 125.00 zł
  • ActivLab Crea Shot - 1000gActivLab Crea Shot - 1000g 71.00 zł 64.9 zł
  • Nutrabolics IsoGainer - 2250gNutrabolics IsoGainer - 2250g 149.00 zł 123.00 zł
  • ULTIMATE Prostar Whey Protein - 2270 gULTIMATE Prostar Whey Protein - 2270 g 299.00 zł 199.00 zł
  • Tested BCAA 1360mg - 240 kaps.Tested BCAA 1360mg - 240 kaps. 109.00 zł 59.00 zł
  • 7 Nutrition - Proteon 2000g7 Nutrition - Proteon 2000g 179.00 zł 165.00 zł
  • ActivLab Recovery 2.0 - 900GActivLab Recovery 2.0 - 900G 63.00 zł 56.99 zł


  • Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Arek 123

    Arek 123

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 160 postów
  • Wiek: 21
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bydgoszcz
    W takich przypadkach najczęściej pomaga masażysta, który umiejętnie nastawia tamto miejsce. Wtedy wystarczy odpuścić na dobry tydzień obciążanie kręgosłupa i przechodzi. Spróbuj się położyć na materacu i rozciągać kręgosłup poprzez przerzucenie wyprostowanych nóg za siebie. Ja tak po treningu często robię i pomaga rozluźnić kręgosłup. Powiedz jeszcze czy to ból kujący czy tak jakby mięśniowy - ciągnący?
    • 0

    #3
    lolek111555

    lolek111555

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 51 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    • Staż [mies.]: 36
    Wydaje mi się że bardziej kujacy- trudno mi to określi, ale gdyby się zastanowic to przecież kiedy skacze i wychylam się do tyłu i jeszcze ze skrętem, to może mięsień mam nadciągnięty. Ten ból jest mniejszy, ale kiedy znowu chce wykonać zagrywkę to znowu powraca. Nawet zwykle odchylenie do tyłu go powoduje...
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


    Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA
     Zamknij okienko