Skocz do zawartości

Zdjęcie

Bieganie, pływanie a posiłek po treningu?

- - - - - bieganie pływanie posiłek po treningu

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
redshark

redshark

    KFD Silver

  • KFD pro
  • Pip
  • 27 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna

    Witam!

    Chciałem was zapytac forumowicze o weglowodany proste. Z tego co poczytałem to po treningu należy dostarczyć najpierw węglowodany proste by nie bylo katabolizmu :) a po 40 mintach białko.

     

    Treningi mam codziennie i naprzemiennie bieganie, pływanie, bieganie itd. Jak dzień na bieganie to koło 40 minut w strefie 60% do 70% HR a gdy pływanie to 50 basenów czyli tez z 40 minut ale już w 75% do 80% HR. Treningi tak o 19 godzinie.

     

    Codzienie koło 17 jem normalny posiłek obiadowy zawsze mięso jakieś (białko), surówka i ryż lub czasem ziemniaki bez sosu.

     

    Teraz mam problem co po treningu? naczytałem się strasznie dużo i już sie sam myle... tak średnio pisza że zaraz po ćwiczeniu dać organizmowi z 60 do 70g węglowodanów prostych a 40 mint później dodać 40 do 50g białka. => też tak uważacie???

     

    Jeśli tak to mi pasuja takie zestawy - oceńcie:

     

    węglowodany proste to:

    -sok owocowy = trzeba obliczyc ile wypic bo zawiera te węglowodany przyswajalne...

    -owoce jak kiwi, pamelo, truskawki itp

    -wafle ryżowe dwa to z 30g weglowodanow więc ludzie dokladaja miód - łyżkę...

    -dżem = kurcze 100g dżemu wysokosłodzonego ma 61g weglowodanow kurde tak patrze na ten słoik dżemu 310g i nie wyobrażam sobie zjedzenia 1/3 słoika :]

     

    białko:

    -serek wiejski ze szczypiorkiem

    -ryba

    -miecho

    -tynczyk

     

    Więc drodzy forumowicze? co myslicie co i w jakiej ilości dostarczyć organizmowi po wysiłku fizycznym??


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemanko, w tym przypadku, mogę polecić Ci takie produkty (dla ułatwienia przygotowałem boks ze zdjęciami):




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


    Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA
     Zamknij okienko